zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Rada Miejska Złotoryi
Komisja Bezpieczeństwa, Zdrowia i Spraw Społecznych, Komisja Budżetu i Finansów, Komisja Gospodarcza, Komisja Oświaty, Kultury i Sportu
Posiedzenie w dniu 11 grudnia 2025, godz. 14:30
w Urząd Miejski w Złotoryi
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Miejska Złotoryi
Porządek obrad
1.
Otwarcie wspólnego posiedzenia Komisji.
2.
Przyjęcie porządku obrad Komisji.
3.
Przyjęcie Protokołów z posiedzeń Komisji w tym:
Protokół Komisji Oświaty, Kultury i Sportu.pdf (0,11MB)
Protokół Komisji Gospodarczej.pdf (0,11MB)
Protokół Komisji Budżetu i Finansów.pdf (0,19MB)
4.
Omówienie projektu budżetu Gminy Miejskiej Złotoryja na 2026 r.
5.
Głosowanie w sprawie wydania pozytywnej opinii do projektu budżetu Gminy Miejskiej Złotoryja na 2026 r. w zakresie prac Komisji
6.
Omówienie projektów uchwał:
a)
w sprawie Miejskiego programu przeciwdziałania bezdomności na lata 2026-2030
Uchwała.pdf (0,55MB)
Uzasadnienie.pdf (0,11MB)
b)
w sprawie przejęcia od Województwa Dolnośląskiego przez Gminę Miejską Złotoryja realizacji zadania drogowego
Uchwała.pdf (0,23MB)
Uzasadnienie.pdf (0,08MB)
c)
w sprawie przejęcia od Województwa Dolnośląskiego przez Gminę Miejską Złotoryja realizacji zadania drogowego
Uchwała.pdf (0,23MB)
Uzasadnienie.pdf (0,08MB)
d)
w sprawie przejęcia od Województwa Dolnośląskiego przez Gminę Miejską Złotoryja realizacji zadania drogowego
Uchwała.pdf (0,23MB)
Uzasadnienie.pdf (0,08MB)
7.
Podsumowanie pracy Komisji Gospodarczej w 2025 r.
8.
Podsumowanie pracy Komisji Bezpieczeństwa, Zdrowia i Spraw Społecznych w 2025 r.
9.
Podsumowanie pracy Komisji Oświaty, Kultury i Sportu w 2025 r.
10.
Przyjęcie planów prac Komisji:
Plan pracy Komisji Gospodarczej.pdf (0,18MB)
Plan pracy Komisji Bezpieczeństwa, Zdrowia i Spraw Społecznych.pdf (0,17MB)
Plan pracy Komisji Oświaty.pdf (0,18MB)
11.
Sprawy różne.
12.
Zamknięcie wspólnego posiedzenia Komisji.