Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia Komisji.
2.
Przyjęcie porządku obrad Komisji.
3.
Przyjęcie Protokołu z posiedzenia Komisji w dniu 19 września 2024 r.
4.
Ulice w mieście, które są pozbawione oświetlenia, a także stan dróg szutrowych i rowerowych. Z jakiego powodu część ulic w mieście nie może doczekać się oświetlenia, czy drogi. W jaki sposób i kiedy zadania własne gminy w tym zakresie będą zrealizowane.
5.
Projekty budowlane które są przygotowane oraz te, które nie zostały zrealizowane bo straciły ważność decyzji pozwolenia na budowę. A także te, które wymagają tylko zgłoszenia (projekt ul. Śląskiej projekt zieleni w mieście i inne).
6.
Plany inwestycyjne w 2024r.
a)
Jakie wnioski są planowane do złożenia w obecnym okresie programowania, czy gmina korzysta z usług firm zewnętrznych do składania wniosków i jakie są ewentualne koszty ponoszone przez gminę.
b)
Na co są przygotowywane wnioski o dofinansowanie i z jakich środków zewnętrznych jest możliwość pozyskania dotacji na ich realizację.
7.
Omówienie projektu uchwały:
a)
w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty przy sprzedaży w trybie bezprzetargowym na rzecz najemcy lokalu użytkowego usytuowanego w budynku położonym przy Pl. Lotników Polskich 3ABCD w Złotoryi stanowiącego własność Gminy Miejskiej Złotoryja, wraz ze sprzedażą udziału w gruncie
b)
w sprawie przyjęcia przedsięwzięcia do realizacji oraz złożenia wniosku o dofinansowanie dla zadania pod nazwą " Termomodernizacja Przedszkola Miejskiego nr 2 w Złotoryi".
9.
Zamknięcie posiedzenia Komisji.