« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

4. Ulice w mieście, które są pozbawione oświetlenia, a także stan dróg szutrowych i rowerowych. Z jakiego powodu część ulic w mieście nie może doczekać się oświetlenia, czy drogi. W jaki sposób i kiedy zadania własne gminy w tym zakresie będą zrealizowane.

5. Projekty budowlane które są przygotowane oraz te, które nie zostały zrealizowane bo straciły ważność decyzji pozwolenia na budowę. A także te, które wymagają tylko zgłoszenia (projekt ul. Śląskiej projekt zieleni w mieście i inne).

6. Plany inwestycyjne w 2024r.

a) Jakie wnioski są planowane do złożenia w obecnym okresie programowania, czy gmina korzysta z usług firm zewnętrznych do składania wniosków i jakie są ewentualne koszty ponoszone przez gminę.

b) Na co są przygotowywane wnioski o dofinansowanie i z jakich środków zewnętrznych jest możliwość pozyskania dotacji na ich realizację.

7. Omówienie projektu uchwały:

a) w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty przy sprzedaży w trybie bezprzetargowym na rzecz najemcy lokalu użytkowego usytuowanego w budynku położonym przy Pl. Lotników Polskich 3ABCD w Złotoryi stanowiącego własność Gminy Miejskiej Złotoryja, wraz ze sprzedażą udziału w gruncie

b) w sprawie przyjęcia przedsięwzięcia do realizacji oraz złożenia wniosku o dofinansowanie dla zadania pod nazwą " Termomodernizacja Przedszkola Miejskiego nr 2 w Złotoryi".

8. Sprawy różne.

9. Zamknięcie posiedzenia Komisji.

« Powrót do strony głównej