Dot: Poczty Polskiej w Złotoryi - polepszenia usług pocztowych w mieście.
Poczta Polska jest Spółką Skarbu Państwa, zajmuje się świadczeniem usług pocztowych ( listy i paczki), niestety od lat jest to zmorą dla mieszkańców z ich odbiorem. Poczynając od awizo, które notorycznie jest zostawiane w drzwiach mieszkańców, bez znaczenia, że większość z nich jest obecnie w domu. Jest to pełna premedytacja ze strony Poczty Polskiej, gdzie obecnie brakuje ludzi i pieniędzy, nie usprawiedliwia to jednak takich zachowań.
Najbardziej boli fakt, że za te usługi ludzie płacą, do tego muszą wybrać się do placówki-odczekać w kolejce, a PP bierze sobie za to wszystko pieniążki...
Jest to bardzo nieuczciwe ładnie to nazywając.
Z wiarygodnych źródeł są informacje, że jakiś czas temu pracownicy dostawali za każdą dodatkową paczkę ok 2 zł, było to motywujące i paczki w większej ilości dochodziły do odbiorców.
W ostatnim czasie mieszkańcy zwracają uwagę na liczne problemy związane z funkcjonowaniem lokalnych placówek pocztowych, takie jak:
Długie kolejki – w godzinach szczytu czas oczekiwania na obsługę znacznie się wydłuża.
Ograniczone godziny pracy – dla wielu mieszkańców godziny otwarcia placówek są niewystarczające. (Dni robocze do 15:30 /poza poniedziałkiem tj. do 17:00).
Braki kadrowe – często widać niedobór personelu, co wpływa negatywnie na szybkość i jakość obsługi bądź dostarczanych usług., np. Mieszkańcy przy ul. Platanowej i innych ulic okolicy Leszczyńskiej otrzymują korespondencję ,obecnie -raz w miesiącu, poprzednio raz na 2-3 miesiące.
Problemy z doręczeniami – mieszkańcy zgłaszają opóźnienia w dostarczaniu przesyłek lub brak informacji o awizach.
Bezsilność odbiorców uaktywnia się również w dużej mierze w internecie-co wskazuje na szeroką skalę problemu.
Idą Święta, a zatem zwiększona liczba przesyłek , nasuwa się więc wiele pytań ,m. in. jak sobie poradzi PP? A może wprowadzić inny ulepszony system usług: np. nadzór i kontrola przez PP dot. ograniczenia przyjmowania zleceń w przypadku braku mocy przerobowej?
Szanowny Panie Burmistrzu!!
Wobec powyższego ,zwracam się z uprzejmą prośbą o podjęcie działań mających na celu polepszenie jakości usług pocztowych w naszym mieście.
Zdaję sobie sprawę, że kwestie związane z funkcjonowaniem poczty są regulowane na szczeblu ogólnokrajowym. Niemniej jednak, społeczeństwo wierzy, że Pana zaangażowanie jako burmistrza mogłoby przyczynić się do poprawy sytuacji w naszej lokalnej społeczności.
Proszę o rozważenie następujących działań:
Zainicjowanie spotkania z kierownictwem Poczty Polskiej w celu możliwości pomocy i wsparcia ze strony samorządu, między innymi podjęcie działań dot. wydłużenia godzin pracy poczty, szczególnie w jeden dzień tygodnia np. do 19.00 czy 20:00
Rozważenie możliwości współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami, aby zwiększyć dostępność usług pocztowych w okresie przedświątecznym.
Jestem przekonany, że poprawa jakości usług pocztowych pozytywnie wpłynie na życie mieszkańców i przyczyni się do zwiększenia komfortu ich codziennego funkcjonowania w naszym mieście.
dot. stanu drzew pomiędzy ul. Górną i gen. Sikorskiego
dot. przeglądu gwarancyjnego podwórek
dot. polepszenia usług pocztowych w mieście
dot. wydzielenie miejsc parkingowych dla mieszkańców budynku przy al. Miłej 10
dot. uzupełnienia ubytków w asfalcie przy ul. Wilczej
Dot. Oświetlenia i budowy drogi przy ul. Widok
dot. zabudowania śmietników przy Pl. Lotników Polskich 2ab
dot. studzienki kanalizacyjnej przy ul. Piastowskiej 11
dot. rewitalizacji podwórka przy ul. Złotej i ul. Górniczej
dot. terminu realizacji pumptracka dla Złotoryi
dot. realizacji inwestycji przy pl. Reymonta
dot. planów remontu kaplicy cmentarnej
dot. cmentarza komunalnego w Złotoryi
dot. opracowania logotypu Złotoryi
dot. zwiększenia sterylizacji bezdomnych zwierząt
dot. naprawy studzienki przy ul. Wiśniowej